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この記事は私がまとめました

2017年に要注目の人気急上昇中、日本のメンズドメスティックブランド。

国内だけにとどまらず海外でも人気急上昇中の日本のドメスティックブランドで2017年飛躍しそうな要注目ブランドをご紹介!!

SON OF THE CHEESE

KONNICHIWA! Just want to let you know about this new place, a
very neat place in Meguro, Tokyo, called "Son of the Cheese".
"Son of the Cheese" is a unique community space often visited by
photographers, painters, skateboarders, architects, entrepreneurs,
models, designers, all sorts of people with various interests where
they meet and make new friends, exchange ideas, eat delicious
sandwiches, and simply have a great time in a place that makes you
feel at home. You might see skateboarders shredding the
homemade backyard pool (when the pool's empty) or people chilling
in the pool with a beer in hand or photographers shooting models
for a fashion magazine. So drop by whenever you're in Tokyo!

And don't forget to check out "Son of the Cheese" original sunglasses
and clothes that'll be dropping
in summer 2013.

LAD MUSICIAN

ブランドのはじまり
1995年、黒田雄一が「ラッド ミュージシャン(LAD MUSICIAN)」設立。

ラッド ミュージシャンについて
ラッド ミュージシャンは、〈音楽と洋服の融合〉を基本コンセプトにしたブランド。

音から得られる目に見えない様々なインスピレーションを洋服という形のあるものにするラッド ミュージシャンの提案するライフスタイルは、性別、国境、年齢そして宗教も超えた自由な世界。落ち込んだ時に救ってくれる音楽のように、着る人にとってライフ ラインとなるレーベルを目指す。

1995年4月のコレクション発表以後、ブランドコンセプトに沿った活動を続けている。

東京(代官山、原宿、新宿、渋谷)、名古屋(栄)、大阪(梅田)の6カ所に直営店を構える。

VIRGO wearworks

デザイナー自身が感じた事柄やメッセージをアパレルというキャンパスで表現したい。
その思いをコンセプトに2003年に発信。
MUSIC, ART, LIFE,
根源に「音」を常に感じさせる洋服作りが特徴のブランドである。



デザイナー:喜多條 由佑

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